Arculattervezés /

Névjegykártyától az arculati kézikönyvig

Arculattervezés

Egy cég jól megtervezett arculatával akár 5-10%-os forgalomnövekedés is elérhető! Válassza arculattervezés szolgáltatásunkat!

Az egységes arculat segít rátalálni a megfelelő célközönségre és többszörösére növeli partnerei számát. Segítünk olyan arculatot kialakítani, ami jellemzően megkülönbözteti a konkurenciától, így biztosítva ön számára a versenyelőnyt és az extra bevételeket.
Az arculattervezés során meghatározzuk a színeket, betűtípusokat, és minden olyan arculati elemet, ami vizuálisan kapcsolható lesz majd a cégéhez. Megtervezünk mindent, a logótól a névjegykártyán át az arculati kézikönyvig. Vállaljuk kiadványok (névjegy, leporelló, levélpapír, boríték, mappa, termékkatalógus, plakát, szórólap, hírlevél, bemutató sablon, céges Facebook profilkép, e-képeslap) tervezését, nyomdai előkészítését és kivitelezését. A siker egyik záloga az első benyomás — ezért kiemelkedően fontos például a névjegykártya-tervezés — egy szimpatikus, meggyőző, jól kommunikáló megjelenés eszköze az arculattervezés.

Arculattervezés

Arculattervezés

A jó arculattervezés eredménye a bizalomra épülő korrekt üzleti kapcsolat.

Kirakós játék, puzzle

Kirakós játék

A puzzle darabjai az arculati elemek, a kirakott kép pedig maga az arculat.

Arculati elemek

Arculati elemek

Megtervezünk mindent, a logótól a névjegykártyán át az arculati kézikönyvig.

Forgalomnövekedés

Forgalomnövekedés

Egy cég jól megtervezett arculatával akár 5-10%-os forgalomnövekedés is elérhető!

A jó arculattervezés eredménye a bizalomra épülő korrekt üzleti kapcsolat.

A körültekintően megtervezett arculat segítségével partnerei számára az ön cége egyedivé és jól felismerhetővé válik. Az arculattervezés létfontosságú a vállalkozása bemutatásában.
A piac jobban felismeri és elismeri a cégünket és a hozzá kapcsolódó márkát és a megjegyezhetőséget. Aki egyszer megtapasztalta az egységes arculattervezés hatását, az bátran és magabiztosan jelenik meg a tárgyalásokon és a pályázatokban. A jó arculat segíti az értékesítést!
Az arculat tulajdonképpen nem más, mint a cég különböző megjelenési formáinak összessége. Legegyszerűbben úgy képzelhető el, mint egy kirakós játék.
A puzzle egyes darabkái az arculati elemek, a kirakott kép pedig maga az egységes arculat, mindaz, amit a cég mutat magáról. Ez a kép akkor lesz tökéletes, ha összepasszolnak az egyes darabkái. Ha az egyik elem nem illik a sorba vagy netalán hiányzik egy darab, akkor a kirakós játék nem teljes, a kép nem lesz egész. Így van ez az arculat kialakításánál is.
Ha nincs egységes koncepció, nincsenek jól egymásba illeszthető elemek, az arculat nem lesz összefüggő, így a vevők fejében, érzelmeiben sem alakul ki teljes bizalom a cég felé. Ha a megjelenések egyes fajtái megfelelően, egymást segítve és erősítve kapcsolódnak egymásba, a bizalom megszerzése már sokkal könnyebb feladat.

Mik lehetnek ezek az arculati elemek?

Például a gondosan kiválasztott színvilág alapján kialakított logó, a hozzá kapcsolódó névjegy, levélpapír, szórólap, plakát, stb. vagy a mára szinte minden szektorban elengedhetetlen weblap, a sikeres online részvételt támogató internetes reklám és e-mail megjelenési formái egyszóval a kisarculati vagy nagyarculati elemek. Amennyiben ezek az elemek szorosan egymást kiegészítve kapcsolódnak össze, a vállalkozás kulcsfontosságú versenyelőnyhöz jut a piacon, a versenytársakkal szemben.

Arculati kéziköny

Az arculati kézikönyv foglalja össze és írja le azokat az irányelveket, felhasználási módokat, melyeket be kell tartani az elfogadott arculat használata közben. Arculati kézikönyv fő feladata, hogy irányelvet, felhasználási lehetőséget határozzon meg az arculati elemek kapcsán.
A kézikönyvben rögzítésre kerül a logó és azok variációi, illetve tiltott felhasználási módjaik. A betűtípusok, színkódok, dokumentumok (levélpapír, szerződés, számla, névjegykártya, CD-borító, molinó, a prospektus, üzleti póló és portál stb.) felépítése, minden ami a cég arculatával kapcsolatos.
Az összefoglaló segítségével újra és újra előállítható a megfelelő megjelenés, és biztosítható, hogy a cég minden területén ugyanúgy működjenek az arculati elemek.
Attól függően, hogy mekkora arculatról van szó, szerepelhetnek még benne a ruházatra, irodai felíratokra, de akár a céges pendrive-okra, ajándéktárgyakra vonatkozó megjelenési követelmények is. A kézikönyv nyomdai minőségben, igényes megjelenéssel készül, s maga is betartja a saját követelményeit.
Általában kis példányszámú, de minden csoporton, osztályban elérhető helyen kell lennie, hogy valóban útmutatást nyújtson. Az arculat működése közben az arculati kézikönyv is bővíthető.

Kérjen árajánlatot vagy probléma felmerülése esetén kérje szaktanácsunkat!